Cute Spinning Flower Red
Copycats are not allowed. Thanks | Follow | Dashboard |
Currently Status
New school, new environment but I'll always wait for you..
My story ♥

Welcome to my world

Act like a lady. Think like a boss.

I hate anons, haters, and copycats.

Thankyou.


Entries Owner Darlos Bloglist


Mine!


You're so totally mine.♥


Credits!


- Skin By LetthaKyra
- Background APK
- Best view in Google Chrome only.


YOU! SUCK!
Dec 30, 2012 | 11:34 PM | 0 panda

Hi hah weh aku rasa aku marah hang lah, hang tau kenapa?
Oh yes aku rasa hang tau kan kan kan.
Eh apa kejadahnya sampai buat macam tu?
Haha oh bosan dah keee nak tengok muka aku?
Mentang mentang dah tak boleh jumpa aku.
Then dengan senang hatinyaa hang pergi jumpa perempuan lain.
Oh shit, sangat celaka k ahhh babi lahh hahaha k aku geram weh.
Ye ah aku tahu ah aku tak perfect kan.
Tak secantik, setinggi & sepandai dia.
Arghh it reaally really kills me a lot you know!!
Haha lol weh aku if rapat dengan lelaki pun takda ah nak jumpa2 bagai.
Aku tak suka, tahu kenapa?
Sebab perempuan tu kan pernah couple dgn membe hg. Sebaya hg.
Tak mustahil dia boleh couple dgn hg pulak kan?
Bila aku marah hang, hang nak cakap pasal aku dgn lelaki lain la apa la.
Eh weh masa hang dengan ntsy dulu, hg cple dgn dia.
Ada aku cple dengan orang lain lepastu? Tak kan!
Aku tak suka ah, hg suka balas dendam.

Nevermind weh, kalau kita still together, hg tunggu ah next year.
Weh aku geram gilaaaaaaaaaaaaaaaa babi!
Babi pun tak geram macam aku tau. Aku nak lupakan hg.
Aku harap aku boleh. Yelakan.
Next year aku tak nampak dah muka hg. 
Hahah bagus jugak aku pindah sekolah kan? 
Eh babi laa hampa ni haha k bye.


Older Post | Newer Post